zaterdag 28 juli 2007

vlees en vage shit

Vanmorgen (gistermorgen HAHA) was ik extra vroeg opgestaan om nog even een uurtje te WoW-en, want ik moest al vroeg op het station zijn om naar Eindhoven te gaan :p
Op het station aangekomen deed ik duur en kocht ik een treinkaartje aan de balie.
Net toen de trein aankwam, kwam Vince aangelopen en begon het feest xD
In Eindhoven de bus gepakt naar de keurslager waar we beiden royaal vlees in sloegen (oer-rib en kip vleugels ;) ). Onderweg nog Alfa gehaald en toen terug (lopend) naar het apartement.
Daar gingen we Guitar- Hero spelen en de eerste oer ribben op-eten :p
Tegen de avond aan op het balkon gezeten en naar een ongeluk gekeken :D
Rond 21.30 vertrokken we richting een café dat helemaal verstopt was in een donker achtersteegje (genaamd Area 51). We hadden ons eerst verkeken op een ander café'tje waar ik mijn duurste pils ooit heb gedronken, 2,70... Ni! Toen naar de 'party' gegaan waar we ook nog een onverwachte 5 E entree moesten betalen ieder. Het was een echt underground café'tje en de eerste band was echt de vaagste shit wat ik ooit gezien heb. Er liepen 2 chicks rond (in ondergoed notabene) die volgens ons zwaar onder de drugs zaten, op vage muziek rond te kruipen door het publiek heen. Op een gegeven moment hadden ze mij gevonden en hongen ze om mij heen en om mijn broek, wat niet zo prettig was, want ik liep al de hele dag te zeiken dat ik een strakkere riem had om moeten doen... jullie weten wel wat ik moest doen... broek omhoog houden xD Dat was me wel gelukt en een meisje was naast mij out gegaan en van de andere kreeg ik een appel (wtf) die ik lekker heb opgegeten :-)
De tweede band was een Lamb of God achtige band, wat uitermate vet was, maar het publiek was zeer emo, en deed niks behalve staren. Aangezien Vince en ik de enigste waren zoiets wat de band echt supervet vonden, gingen we even een praatje maken met de zanger, en kregen we daarna een promo-cd, stickers en flyers gratis :D De derde band viel mij best wel tegen.
Rond 2.30 vertrokken wij naar buiten, ons plan was om lopend terug te gaan (5 km lopen) maar het regende, wat wij niet echt heel comfortabel vonden en dus naar het station liepen om daar een taxi te pakken. De taxi-chauffeur was echt chill, en gaf ons zelfs korting, maar we hebben hem een fooi gegeven, wat ie wel nice vond. Nu ga ik mijn laatste kippen bouten opeten, bier opdrinken en pitten, morgen vroeg op om melk bij de super te halen xD
Kortom: het was een topdag!

Später!!

Geen opmerkingen: