dinsdag 24 juli 2007

stouteheersbeestjes

Gisteren belde mijn vader op dat ik niet hoefde te komen werken, dus was ik naar Sebastiaan gegaan in Linne. Daar was het erg chill en ben toen om 21.30 naar huis gefietst.
Hier thuis nog even achter de pc gezeten en toen tv gaan kijken.

Vandaag hoefde ik (schijnbaar) niet te werken, maar was dus toch gegaan, omdat ik een sms van mijn vader verkeerd las :p Ik was om 14.00 daar en heb tot 18.30 doorgewerkt.
De hele tijd heb ik zand staan scheppen, best fijn werk. Mijn vader kwam ongeveer 15.30 thuis en hebben we in totaal iets van 6 kubieke meter zand om de zitkuil heen gevuld.
Mijn vader werd nog gebeten of iets dergelijks door een lieveheersbeestje, wat mijn visie op die insecten helemaal heeft veranderd, nu zit er namelijk nóg een insect in mijn lijst van dingen die ik mag pletten! :D Daar heb ik nog moeremoos (wortelenstampot = kutwoord :p) mee gegeten en ben rond 20.30 terug gefietst naar Herkenbosch.

Verder kijk ik uit naar vrijdag xD kip!!!!

Später!

1 opmerking:

Vince zei

en alfa
wat jij meeneemt? :p