zaterdag 7 juli 2007

eindexamenfeest en werk xD

Gister natuurlijk eerst weer gewerkt bij mijn vader, waar de tijd heel snel van voorbij ging, op de een of andere manier, dus lekker gewerkt. Alleen voel ik me nu wel moe na een week werken :P Maar care, life goes on xD
's Avonds ben ik met Thomas op de scooter naar Berg gegaan omdat daar het eindexamenfeest was van Stan, Kevin en Juul. Omdat Thomas wilde drinken, besloten we dat ik ging BOB-en, wat ik eigenlijk nooit meer weer wil doen :P Maar ook zonder de drank was het gezellig ;)
Dus een geslaagd feest! De terugweg met mij achter het stuur liep gesmeerd, ook al had ik geen plaats voor mijn benen op de scooter omdat Thomas niet verder naar achteren wilde schuiven ;x
Vanavond filmavond bij Wieleke, wat ongetwijfeld ook gezellig zal worden!
Nu ga ik me maar weer eens klaar maken om dadelijk weer te gaan werken.

Später!

Geen opmerkingen: