dinsdag 17 juli 2007

onfunctioneel

Maandag was het echt te warm om te werken... eigenlijk. Het zal toch moeten he ;x
Dus ik heb me daar mijn hele rug verbrand (heb in mijn blote Pens gewerkt) en was de hele dag murrig, wat dus door de hitte kwam. Ook mede door mijn vaders aanwijzingen voor het werk (eerst cement maken, dan toch net weer niet toen ik alles had klaar staan, toen droog cement uitstrooien, dan tóch wel weer cement maken enz. ;x ). Daarna had ik met Chef en Monika afgesproken om in de Effelder Waldsee te gaan zwemmen, uiteraard zonder te betalen ;)
Daar zijn we drie kwartier gebleven en zijn we toen naar Chef thuis gefietst om daar veel vlees te gaan grillen! Na het grillen zijn we het zwembad ingesprongen.
Ik bleef 's avonds daar slapen.

's Morgens terug naar huis gefietst omdat mijn vader me thuis kwam halen. Ondertussen zagen we rookwolken en dacht ik (en vernam ik van anderen) dat de Bergia in de fik stond. Dus dat moest ik Vince natuurlijk even mededelen. Het bleek echter de Koma te zijn. Hopelijk voor Vince hoeft ie vanavond niet te werken :p (omringende fabrieken zijn geëvacueerd).
Vince vroeg mij echter mee naar Harry Potter te gaan, maar ik kon niet, ook al had ik wel erg zin in een dag niet hoeven te werken in de hitte. Dus toen had ik ook erg weinig zin om te gaan werken en dacht ik steeds hoe koel het altijd is in de bios :p.
Ook vandaag was weer een slechte dag, hopelijk gaat het morgen allemaal wat soepeler.
Ik hoop dat de tuin binnenkort toch écht af is, want ook ik ben toe aan vakantie en sociale contacten (holy grail kijken, kip eten en bier drinken dus) :p
Spetah!

2 opmerkingen:

Vince zei

en waar kun je het beste de holy grail kijken, kip eten en bier drinken..?

Niels zei

3 maal raden :D