maandag 30 juli 2007

BC Rich

Vanmorgen belde mijn vader op toen ik nog lag te pitten, wat ik dus niet prettig vond, maar een troostende gedachte was wel dat hij mijn gitaar ging bestellen en dat ik hem even moest zeggen welke. Ik heb dus een BC Rich Warbeast gekocht! Ik vind hem erg nice ;)
Hij zal waarschijnlijk deze week nog binnen komen, anders begin volgende week ofzo.
Verder heb ik nog wat in het nieuwe Harry Potter boek gelezen en achter de pc gezeten.
's Middags heb ik eens wat anders met Unox Noodles gedaan, in plaats van ze gewoon 'droog' te eten, heb ik er noodlesoep van gemaakt, wat erg goed smaakte want dit was wel eens pittig! :D
's Avonds zou ik zo'n diepvries gerecht eten wat mijn moeder had klaargezet (ze was zelf naar Luxemburg voor een begrafenis), maar het eten bleek echter niet genoeg te zijn dus heb ik maar friet gemaakt. Ook heb ik nog op WoW gezeten en de hele dag Chef proberen te bereiken, maar hij neemt maar niet op >:(
Om de een of andere manier ben ik de laatste tijd echt enorm moe, ik kan uitslapen wat ik wil, ik kan maar niet goed wakker worden, dadelijk heb ik iets van pfeiffer cancer... misschien van die appel wat ik heb gegeten :p (daar heb ik trouwens al een tegenargument tegen: ik heb het al langer dus... xD) In ieder geval heb ik me vandaag best wel redelijk verveeld achter WoW en vind ik dat ik toch echt maar eens goede vakantie moet krijgen, vakantie waar je niet weet dat je de volgende morgen weer moet gaan werken... Misschien doet me dat goed, Thomas moet overigens ook maar vakantie krijgen.

Dat was mijn geklaag over vandaag weer :p

Später!

2 opmerkingen:

Vince zei

warbeast is echt vet.. ik wil ooit nog eens een virgo onyx bas :o
en pfeiffer is overrated ;) ik denk dat je gewoon in vakantiestemming bent :p en van lang uitslapen word je ook moe btw..

May zei

Nice nice luxemburg heeft nice bier:D bofferding ftw:)
Ich bun het ins mit fins geweun vakantie geveul! Dao wurs se meug vanne!