vrijdag 20 juli 2007

Bioscoop

Onder het werken gister kwam mijn broer naar ons toe, rond 5 uur (heel precies weet ik niet :p ), toen we klaar waren met werken en aan het praten waren, kregen Thomas en ik zin in kebab en bioscoop! We wilden nog naar Harry Potter gaan. Dus zijn we naar huis gegaan (Thomas op de scooter en ik op de fiets -_-' ), en toen kwam Thomas erachter dat HP om 20.30 nog draaide, maar het was echter al 20.00, maar we hadden ons wat gehaast en Thomas had alleen het beginstukje van de film gemist (ivm scooter wegzetten).
Verder was de film echt heel nice en omdat we beide niet gegeten hadden, hadden we echt heel veel junk gekocht in de bios xD En Thomas kwam aan met Amstel, ook al hadden ze volgens mij ook Palm! Slechte zaak van Thomas :p Maar het is hem vergeven.
Na de bios hadden we honger en gingen we naar de El Medina (we wisten niet of de Port Said open was) en hadden we ieder een grote Döner menu besteld, nice dus... Na het eten moest ik terug rijden naar huis en wilden we daar nog Monty Python kijken. Maar omdat we elk erg moe waren (en om dat ik eerst keihard moest schijten :P ) hadden we de kracht niet meer om hem op te zetten! :O vergeef ons...
Vandaag is trouwens pay day! :D

Später!

1 opmerking:

Vince zei

niet de kracht om die film op te zetten? xD en maar tegen mij zeiken dat ik die twee hapjes dürüm niet op kon toen :')