zaterdag 21 juli 2007

warhammer, emo-armpjes en smeer

Gisteravond was ik nog even naar Kiev's place geweest om daar wat warhammer te verven.
Ik zat in mijn inspiratie-dip, maar na een tijdje had ik toch al weer een mooi paard geschilderd en een elf, de characters die ik eigenlijk had opgegeven. Nice dus!
Het was heel gezellig bij Kiev, en om 22.30 keerde ik terug naar huis.

Vandaag moest ik om 12.00 beginnen bij mijn vader en hij kwam me ophalen.
Daar was ik eerst weer begonnen met boren en na een uur kregen we lekker belegde broodjes.. niceeeee!
Na de broodjes nog wat geboord en toen weer verder aan de betonmatten (wat emo-armpjes veroorzaken) mijn vader had dit keer zijn benen onder het bloed en ik schrammen op mijn armen :p Al gauw was het weer 18.00 en was het tijd om naar huis terug te keren! Hier thuis nog even achterom een pilsje gedronken. Mijn moeder heeft niet gekookt vanavond en is dat ook niet van plan om dat te gaan doen, dus dat wordt kebab voor mij, wat ik heel stiekem helemaal niet erg vind.

Wat een plaatsje in mijn blog verdient is dat Vince zijn blog een jaar bestaat vandaag!
Proficiat Vince! ( www.wtfok.nl/blog )

Dat was het weer, ik ga kebab halen en warhammer verven!

Später!

1 opmerking:

Vince zei

danku! :o
moet je nog chaos van mij overkopen? ik heb nog shitloads staan ;x