vrijdag 13 juli 2007

pitten bij chef en emo armpjes


Nounou, Donderdag bleef ik 's avonds na het werken bij Chef pitten wat natuurlijk gepaard ging met lol en redneck liedjes! www.myspace.com/redneckrebelz
We hadden ook al een liedje geschreven wat er binnenkort op komt te staan.

Vrijdagmorgen ging al vroeg mijn telefoon, ik werd om 11.00 opgehaald door mijn vader om te gaan werken. Niet echt uitgeslapen dus... We gingen naar Haelen om betonmatten en hardhout te halen. Het hout stonk alleen en kostte niet veel tijd om het in te laden ed. Maar de betonmatten waren te groot voor de aanhangwagen en we moesten ze eerst knippen en dan inladen, wat veel tijd kostte. Aangezien betonmatten nog wel eens scherpe hoekjes hebben, heb ik nu emo-armpjes er aan over gehouden :p Mijn vader had wat ergere sneeën xD
Ik zal een betonmat als bijlage-foto erbij doen voor de mensen die niet weten wat dit is ;)
Verder was ik nog steeds moe, maar toch doorgewerkt tot 20.00 .
Veel friet gegeten dus.
Morgen moet ik om 10.00 paraat staan... flink kut dus :p
Maar ik mag eerder gaan, komt goed :D
En dan 's avonds moordspel!
Heb er zin an!

Später!

3 opmerkingen:

May zei

EMO EMO EMO!!!

hahaha ni moordspel word vet:D

Anoniem zei

Your blog is excellent!
Please, send me the photo of your keyring or a picture and the link of your blog,
I'll publish in my blog!
Thank you
My email: nicekeyrings@gmail.com

Vince zei

rofl, wie is dat nou weer?