woensdag 18 juli 2007

sun cancer? :o

Nou, het werken bij mijn vader was wel relaxed vandaag, het enige probleem is dat ik allergisch schijn te zijn voor de zon :o
Ik heb dus op de plaatsen waar ik verbrand ben uitslag! Het is echt erg, je ziet het niet echt maar het jeukt als de tyfus. Het schijnt dus dat ik het al eens heb gehad als klein kind zijnde :/
Zonne-allergie, wie verzint het. Gister trouwens nog 300 met Thomas gekeken xD
Nu heb ik er een vette nertsolie erop gesmeerd en het voelt alweer wat koeler aan.
Binnenkort maar eens een dag vrij pakken om even van de zon weg te zijn, voor ik dadelijk een zonne-steek heb ofzo. Verder was er niet heel veel nieuws, alleen dat ik de boor nu moet gebruiken bij mijn vader wat ik er heel macho uit ziet.
Wens me beterschap met de allergie xD
Tot später!

1 opmerking:

Vince zei

beterschap met de allergie