maandag 16 juli 2007

Weekend and stuff

Zaterdag was het moordspel van de OPA-organisatie van Schöndeln en omdat er 2 mensen af hadden gezegd, zochten ze vervangers... Damiënne en ik hadden toegezegd :p
Eerst moest ik van 10.00 tot 16.00 werken bij mijn vader (waar we in totaal 2 uur in de auto hebben gezeten om spullen terug te brengen xD ). Daarna terug naar huis om te kijken wat voor rol ik had in het moordspel. Ik was een langharige (?), gitarist met een wit t-shirt, spijkerbroek, cowboyboots, foute zonnebril en altijd een gitaar bij de hand. Ik moest dus nog op het laatste moment voor een pruik zorgen, wat me wel gelukt was! Ik zag er best Ozzy uit... wat wel vet is voor een keer... ik weet nu wel zeker dat ik mij nooit haar laat groeien xD
Aangekomen in Herten (waar het moordspel plaatsvond) kwam ik Alyssa tegen.
We hebben de laatste 3 meter afgefietst xD (ik werd namelijk gebracht met de fiets in de kofferbak). Toen we daar waren, zaten er al een paar man, maar het was wel nog wat rustig... gelukkig werd er Dürum en Kebab besteld, tot mijn grote opluchting, want ik had nog niets gegeten. Het moordspel was vrij snel voorbij en toen kwamen een paar mensen op het ingenieuze idee om in het zwembad te springen. Ik had geen zwemkleding bij me, maar na een tijdje lag ook ik erin met al mijn kleding (behalve mijn schoenen). Mijn broek mocht de centrifuge en droger in, wat ik zeer op prijs stelde xD
Het was een geslaagde avond!

De volgende morgen had ik mijn wekker al weer op 11.00 gezet, omdat ik afgesproken had met Wieleke. Toen ze belde fietste ik richting Mayke (waar ze was blijven slapen) met een tas waar Monopoly in zat en op mijn bagagedrager een six-pack pils :D Ik verbaasde mij hoe warm het was :p Toen ik Wieleke op had gehaald, fietste we richting Maasbracht, en zeiden Ni tegen bejaarden die voor ons fietste (vreemd genoeg gingen ze nog opzij ook :o ). Bij Wieleke zouden we eigenlijk onze queeste afmaken en Monopoly uitspelen, maar na een half uurtje gingen we naar een terrasje en lieten we Monopoly zo als het was. Na wat gedronken te hebben wilde Wieleke eerst nog even naar de wc, voordat we gingen. Dus ik wachtte, en wachtte, toen ik op een gegeven moment dacht van: Waar blijft ze? En eigenlijk net toen ik erover begon te denken om misschien even te gaan vragen of er iets mis was, kwam ze al naar buiten met het verhaal dat ze opgesloten zat in de wc xD Het slot van de wc was namelijk wat stroef :p
Terug bij haar thuis, keken we nog wat Sweet Sixteen ( xD ) en toen kwam Laurie om 16.30, toen hebben we wat eten gemaakt (pizza in de oven ^^ ) en gingen we Madagascar spelen op de PS2 xD Wieleke en Laurie waren zich naderhand aan het ergeren op het spel, wat erg grappig was om te zien :p Laterna hadden we nog wat friet gekocht, wat niet opgegeten werd ;o
En toen ging ik rond 23.30 naar huis. Thuis nog even wat tv gekeken, maar ik was toch al erg moe, en ging vrijwel direct naar bed. Slecht geslapen en dadelijk werken :p
Nou, dat was mijn weekend xD

Später!

1 opmerking:

Vince zei

HAHAHAHA GEEN FRIET :D;dD:D;;d: