zondag 29 juli 2007

Ebay en Dwarfs

Gister moesten Vince en ik weer vroeg op, dus na 5 uurtjes slapen ging ik met een murrige kop naar de Plus om melk te kopen, voor de Nesquick :D
Daarna vertrokken we naar het station.
Daar moesten Vince en ik heel emotioneel afscheid van elkaar genomen xD
Ik hoefde niet echt lang op de trein te wachten en eenmaal in de trein zelf, dacht ik dat alles vol was, maar na een glorieuze blik in een coupé, zag ik nog wat plaatsen.
Ik ging mij zitten en verbaasde mij eerst over hoeveel bejaarden wel niet in een coupé konden zitten en over hoe erg het er naar kots stonk. Toen zag ik een kotsvlek op een nabije stoel liggen.
Ondertussen zette ik Slayer op en begon ik te headbangen tussen de bejaarden, wat ik Vince even moest sms-en :p
In Roermond aangekomen haalde mijn moeder mij op en kreeg ik een smsje dat ik die dag niet bij mijn vader hoefde te gaan werken :)
Ik ging dus fijn WoW spelen met mijn Dwarf. Thomas werd na een tijdje wakker en ging naar de Warhammer, om daar dwarfs te gaan halen, toen hij thuis kwam vertelde hij over een meevaller wat hij had (overige dwergen van Kiev over gekocht) en had hij nog een core-unit Dwarfs erbij gekocht en een zwik kleuren. De hele dag zit ik trouwens al in volle verwachting af te wachten tot vanavond want dan is de bieding afgelopen op een BC Rich platinum serie. Ik hoop dat het mij lukt om hem te kopen, anders wordt het een Bronze serie Warlock.
Dadelijk maar even wat dwarfs voor Thomas verven en mijn Dwarf op WoW misschien nog lvl 12 maken :p

Später!

Geen opmerkingen: