donderdag 5 juli 2007

mud

De laatste 2 dagen was ik weer werken bij mn vader, waar het op woodstock lijkt met alle modder xD mijn schoen/laars bleef steeds vast zitten en ik heb mezelf zoiets 2x moeten uitgraven :p Maar big care, ik krijg zaterdag uitbetaald dus... B) En tevens is het ook wel weer eens leuk om in de modder te spelen. Vandaag hebben we een soort kleine stenen in een vak van 19 meter lang en circa 4 meter breed gelegd, eerst inladen met de sjurkèr = kruiwagen en toen verspreid. Zwaar werk, maar zo hoort het ook ;)
Morgen weer om 1 uur 's middags beginnen.
Verder heb ik niet echt iets zinnigs te maken, alleen dat ik de laatste tijd érg slecht slaap.
Maar care, dat komt wel goed :p
Speeetaaaah!

oh ja, het woord 'fragiel' is echt vet :P

1 opmerking:

Thomas zei

Fragiel owned.. Sjurkèr auch!