maandag 2 juli 2007

kermis

In Effeld was dus kermis zondag, en ben ik er dus naartoe geweest.
Toen Thomas weg was, liepen mn vader en ik richting de kerk, waar nog een optocht zou komen, daar troffen we de slager, ook Thomas genaamd en die vroeg of we z'n jachtluipaard wilden zien (die vraag hoor je ook niet elke dag :p ) dus vaders en ik mee gegaan en toen zat ie daar in de achtertuin in zo'n kooi. Toen ie de slager zag aankomen begon die direct keihard te spinnen, niet iets wat je verwacht van zo'n beest ;) We mochten em aaien, en het beest likte mijn hand, wat nogal een unieke ervaring is, is dat ik al mijn vingers dus nog heb.
Daarna weer naar een optocht gekeken waar een geestelijk gehandicapte z'n rol heel serieus nam, en er komisch uitzag. Verder hadden we nog bij Thommy's Kartoffel Haus gegeten, wat altijd lekker bier, veel vlees, en lekkere friet inhoud! Top voedsel dus...

Vandaag kwam Chef voor het eerst bij mijn vader werken, we hebben goed gewerkt en toch nog best lang. Ik had alleen honger toen ik thuis kwam, dus heb ik twee bakken roerbak gerei naar binnen gewerkt en een halve liter alfa. Mijn drang naar junkfood en bier is nog steeds niet gestild. Het zal de komende tijd ook niet aangevuld worden, want ik heb nog maar 5 cent in mijn beurs zitten en ik krijg zondag pas loon ;)

Späters mensen :)

1 opmerking:

Vince zei

ohja Alfa.. neem je zaterdag mee? dan neem ik wel een blik of 5 over (ja, krijg je geld voor :p), anders staat het daar maar bij jullie :p