zondag 22 juli 2007

verfhandjes

Vandaag was ik om 13.00 uur opgestaan.
Niet echt geweldig geslapen, maar care, ik had toch nog een vrije dag ;x
Ik was eerst catscratch kijken en daarna warhammer gaan verven.
Ondertussen was ik steeds in spanning aan het afwachten of iemand nog op een BC Rich zou bieden op Ebay wat ik graag zou willen hebben. Maar helaas had een of andere fransoos hoger geboden ;x stupid french!
Maarja, nu koop ik maar een andere, een nieuwe xD
Verder is mijn moeder al de hele tijd cranky, wat best wel iritant is.
Voor de rest heb ik de hele dag zo iets warhammer zitten verven :p
Morgen hoef ik pas om 15.00 uur te beginnen en vandaag heb ik ook plannen gemaakt met Vince om komende vrijdag kip te gaan eten in Eindhoven! Nice B)
Dat was het voor vandaag...
Später!

Geen opmerkingen: