woensdag 11 juli 2007

2 days off

Ik had dus gister én vandaag vrij van het werk bij mn daddy.
Dus was ik gister naar Nick's verjaardag in Roermond geweest waar na afloop Lana (zus van Nick) mee zou komen naar mij toe om te blijven slapen (Lana en Nick + ouders zijn vorig jaar verhuist naar Bonaire), dus dat was leuk om ze weer te zien! Hier hebben we the Holy Grail gekeken, had ze nog nooit gezien, en verder niet-grappige multiplayer spelletjes gespeeld en singstar gedaan xD
Dat hebben we vandaag herhaald en nadat ze hier was opgehaald, ben ik dus gaan bloggen :p
Morgen weer werken, dat zal wel weer even wennen zijn ^^
Verder heb ik niets meer beleefd :p

Später!

1 opmerking:

May zei

Ow Ni iemand die nog nooit de Holy grail heeft gezien!!dat is wel een goede quest dat je iemand die holy grail heb laten zien!
Good job:)
Good gedaon kale nelus!!