zondag 8 juli 2007

filmavond

Gisteravond was dus filmavond @ Wieleke in Maasbracht. Omdat mijn broer toch met de auto naar Maastricht gebracht werd, werd ik dus ook gelijk afgezet in Maasbracht, wat voor mij weer een uur fietsen scheelde ;) Maarja, het was echt gezellig! Monty Python's Holy Grail hebben we zo onderhand op repeat gezet, dus daar hebben we weer een overdosis aan opgehaald :p
Rond 4 uur 's nachts kwam Wieleke op het enorm nutteloze, maar toch geweldige plan om even naar de haven te lopen. Dus toen we daar aan het rondlopen waren was het op een gegeven moment 5 uur en hebben we wat bewijs foto's gemaakt dat we daadwerkelijk buiten zijn geweest :p Eenmaal binnen hadden we het ons zo gemakkelijk mogelijk gemaakt en weer verder the Holy Grail gekeken. Vince heeft wat voor en na foto's van mij gemaakt onder het film kijken xD
Al met al; een zeer geslaagde avond/nacht/morgen/middag!
Nu ben ik eigenlijk best wel moe en duik ik denk ik vroeg het bed in, want morgen moet ik om 13.00 weer in Effeld paraat staan ;)
Späters!

2 opmerkingen:

Vince zei

Overdosis Monty Python? Huh?

Anoniem zei

It was a night to remember! :D