woensdag 25 juli 2007

zand en WoW

Vandaag kwam Chef ook weer werken bij mijn daddy.
Ook al ging het misschien iets slomer dan normaal, het is was wel wat gezelliger dan alleen :D
We hebben de resterende berg zand afgegraven en naast de kuil gegooid en nog wat bandjes gezet. Verder ben ik daar voor de 4e keer in mijn nek verbrand xD
Chef was me de hele tijd op aan het steuken om de free-trial van WoW te installen, dus dat ben ik nu maar aan het doen. Dat duurt echt tering lang, maar care, ik kijk morgen waarschijnlijk hoe WoW is :p
Verder niet veel gebeurd vandaag, na het werk nog wat friet gekocht in Vlodrop en dat met Monika en Chef opgegeten en toen weer naar huis.
Ik ben echt bekaf en ga zo slapen xD
Später!

1 opmerking:

Vince zei

Friet is ook vermoeiend, morgen krijg je wel een knuffel :(