donderdag 2 augustus 2007

stad enzo

Al lang niet meer geblogt :o
Ik heb nog nooit zo'n lange tussenpauze in mijn blogberichten gehad :o
Maarja, nu dus tijd om jullie even te updaten!
Mijn BC Rich is dus maandag besteld, hij zou vandaag of morgen binnen komen, aangezien hij vandaag niet in de bus is beland zal het hopelijk morgen worden, dit was even het belangrijkste wat in mijn week gebeurd is. Ik zal alle dagen even proberen te herinneren, wat zeer moeilijk voor mij is.

Dinsdag: Dinsdagmorgen zou ik eigenlijk nog gaan werken bij mijn vader, wat ook niet is doorgegaan maar 's avonds moest ik @ Daelenbroeck werken, dus toch nog iets uitgevoerd.
Ik was alleen voor ongeveer 100 man op het kasteel (waaronder 70 Poolse kinderen).
Memorabel was dat Thomas mij onder dienst even inelkaar kwam slaan (:p) en dat ik een biertje moest weigeren onder dwang van hogere machten :( verder big wat WoW gespeeld die dag.

Woensdag: Ging ik wél bij mijn daddy werken, was redelijk moe maar toch blij dat ik íets kon uitvoeren :p Tijd ging snel voorbij. 's Avonds gingen we met Chef, Thomas, mijn vader en ik uit eten bij een kebab zaak, waar Thomas geen kebab schotel had besteld maar een grill-teller :
Daar hebben we lekker gegeten, ook al had ik wel wat minder dan de anderen xD
Daarna nog een isjje gegeten en ook die dag nog wat WoW gespeeld :p

Vandaag (Donderdag): Ik werd in mijn fijne slaap wakker gebeld door Chef. Ik wilde eerst niet oppakken en doorslapen, maarja, zoiets doe je toch niet :p We zouden naar stad gaan, ondanks het rotte weer. We zouden eerst wat gaan WoW'en (of course) en dan zou hij met Monika naar mij komen. Toen hij hier was eerst even wat gedronken en toen op weg naar Roermond. Daar gingen we eerst naar de Reijnen, voor wat gitaarspullen voor mij. Na wat rond gelopen te hebben gingen we naar de Intertoys en daar heb ik dan uiteindelijk de echte version van WoW gekocht, (de verkoper speelde zelf schijnbaar ook WoW, want hij zei goede keus en ga maar bij de horde) xD Ik kan dus nu zeggen dat ik een officiële Dwarf Hunter van lvl 16 heb :p
Morgen gaan we een game-session houden waarschijnlijk xD Verder heb ik in de stad dus nog een gitaarkabel, gitaar-band, plectrum, Ernie Ball snaren en een Rock-Tribune gehaald.
Toen ik thuis was moest ik alweer de auto om met Thomas, mijn moeder en ik uit te gaan eten.
We gingen bij ons oude-Griek stekje, wat overgenomen is door andere mensen, en de man daar was echt heel sympathiek. We hebben daar onwijs goed gegeten en ik zat zelfs echt goed vol.
Het vlees was uitstekend! Verder hadden we nog een gratis metaxa op het eind gekregen xD
Voor herhaling vatbaar!
Op de terugweg nog in Wassenberg een ijsje gegeten en toen op weg naar huis om daar nog een Dwarfje met Thomas te schilderen :p

Mijn vermoeidheid is trouwens nog steeds niet over :
Dat was het, sorry voor het late bloggen :p

Später.

Geen opmerkingen: