vrijdag 10 augustus 2007

Saaiheid en verlangen bcr


De laatste 2 dagen heb ik mij wat zitten te vervelen achter de computer, highlights van de twee dagen zijn:

Donderdag:
Een beetje achter de pc gehangen en 's avonds bij Ernst twee pizza's gemaakt.
Ik had de mijne best professioneel gemaakt, al zeg ik het zelf :p De eerste had ik wat té pittig gemaakt vond ik zelf... Ik kon het wel hebben, maar de afterburn was iets te heftig.
De tweede was precies goed, ook omdat ik het vergeten ingrediënt van de eerste pizza erop had gedaan: peterselie :) De pizza's hadden goed gesmaakt en 's avonds laat kwam Thomas thuis, toen ik nog op was, dus hebben we nog wat kunnen lamen en naar een grappige episode van that 70's show kunnen kijken.

Vrijdag (vandaag):
Vandaag was ik al helemaal aan het balen over dat mijn BC Rich Warbeast nog steeds niet is ge-ariveerd, waar ik me nu echt zorgen over aan het maken ben. Ook vandaag wat gelamed achter de pc. 's Avonds ben ik met Ernst, Rick, mam naar de Koezoep geweest. Eigenlijk gewoon een soort eetcafé ofzo, want restaurant zou je het eigenlijk niet kunnen noemen :p
Hier had ik een schnitzel Wiener art besteld, die mij echt goed beviel! Daarna had ik nog een lekker Dame Blanche ^^ Thuis gekomen ging ik naar de wc, waar Vince mij opbelde met goed nieuws... Marilyn Manson treed in December in Nederland op!!! Dat wordt dus feesten :p xD

Ook heb ik besloten om weg te gaan op Daelenbroeck als afwasser.
Dat waren mijn 2 dagen :p

Später xD