woensdag 29 augustus 2007

Cancah op de computer

Ten eerste mijn excuses voor mijn lange afwezigheid op mijn blog!
Ik had via msn een of andere rare aids-virus gekregen, daardoor kwam ik niet op internet.
Nu kreeg ik deze niet weg en moest mijn hele account naar de tyfus :(
Al mijn bestanden zijn nu dus weg, van foto's naar verslagen :O
Echt een tyfus-situatie... maarja.
Hier overzicht van de gemiste week:

Donderdag:
Eerste keer weer gym gehad en het was kut :p
Ik haat rennen zonder doel... daarna moesten we softballen, ook al weinig zin in.
Verder niet veel speciaals gebeurd geloof ik.

Vrijdag:
Na school had ik geen zin om naar huis te fietsen, dus bleef ik daar nog 2 lesuren en een pauze hangen xD Verder wel best leuke dag en ik kwam erachter dat mijn klas toch niet zo tegenvalt als in eerste instantie leek.

Zaterdag:
Deze dag zou ik naar de fuif van Kenneth gaan in Leeuwen.
Eerst ben ik naar Linne gefietst, daar heb ik even met wat bekenden gechilled en daarna ben ik bij Sebastiaan blijven eten en zijn we samen naar Leeuwen gefietst, de weg heen vinden bleek nog een behoorlijke taak te zijn... Eenmaal daar aangekomen waren er veel bekenden en heb ik me daar zeer goed vermaakt. Ik was wel ladderzat en op de terugweg ben ik dan ook in de berm gevallen xD Bij Sebastiaan thuis aangekomen had ik geen zin meer om een luchtbed op te pompen en heb ik op de grond geslapen :p De volgende morgen met tegenzin naar huis gefietst wat zeer moeizaam ging. Thuis gekomen ben ik de marathon van Sixpack gaan kijken op MTV en heb ik de hele dag niets meer uitgevoerd :-)

Maandag:
Weet ik niets meer van.

Dinsdag:
Opnieuw begonnen met Tony Hawks Underground op normal, wat nog steeds makkelijk is.
Een hoop van Dougie's quotes aangehoord wat echt grappig was :') Ik zal ze nog wel eens bloggen :p

Woensdag (vandaag):
Dougie was me de hele dag aan het slaan in de klas, wat op den duur wel grappig was ;)
Een hoop gelachen en toch veel af gekregen, top dag in de klas dus eigenlijk :p
Dougie had eindelijk the Holy Grail afgekeken, dus dat hebben we de hele dag ge-quote.
Maar ik moet nog veel huiswerk afmaken, dus dat was het voor nu xD

Späters!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

NiNi! Dougie krijgt (eindelijk)een schoudermep.
Ik zie niets over dementors?:O
:P
Liefs,
Wiel

Thomas zei

...And the Lord did grin...