woensdag 8 augustus 2007

chillheid

Dinsdag: Ik had eerst een paar uurtjes ge-WoW'ed en in de middag kwam Sebastiaan naar mij toe. Eerst hadden we wat gegeten en daarna liepen we Herkenbosch in met wat andere mensen.
We kwamen pas laat thuis en na wat onplezante krampen in mijn been hebben we ons eerst even achter de pc gestationeerd :p Daarna achter de tv gezeten en toen nog de rest van de nacht/morgen gelamed achter de tv op de kamer.

Woensdag: Sebastiaan was dus nog steeds hier en zijn we eerst boodschappen gaan doen in de Linders, daarna weer achter de pc en tv gezeten... chillheid dus B)
Memorabel was dat er rare gestaltes door een veld aant rennen waren, we weten nog steeds niet wat het waren xD

Nu ga ik WoW'en en verbitterd zijn over dat mijn BCR er nog niet is >:(

Später!

1 opmerking:

Vince zei

keep updating, go with christ