maandag 13 augustus 2007

roermond en tuinrock

Vrijdag was niet veel speciaals geloof ik, van wat mijn geheugen aankan :P

Zaterdag: Ik ging nog met wat haast naar stad om de nieuwe Ozzy cd te gaan halen en daar kwam ik Toon tegen en nog wat vrienden. Ik bleef erbij zitten en ben in Roermond gebleven tot 01.00 uur. Half 2 kwam ik thuis aan en ging ik tv kijken. Thomas kwam op een gegeven moment thuis en hebben we nog South Park gekeken.

Zondag: 's Middags gingen we richting... niet schrikken!... Maria Hoop [dramatic chord!].
Het was echter wel voor een goed doeleind, want we gingen naar Tuinrock.
Daar traden Arkngthand, Ozzy Ozz, Action in DC en nog wat andere bands op.
Daar waren ook Kevin en Keri. Ik kwam ook nog wat gasten tegen die ik altijd op feesten tegenkom, dus dat was wel lachen :p
Pils kostte er €1,- dus dat was top! Verder hadden Thomas en ik al het geld uitgegeven aan drankbonnen, waarna we dus geen geld meer over hadden voor eten en honger leden xD
Thomas had van een vreemde gozer €10,- gekregen, maar was zo dom om het gelijk aan drankbonnen weer uit te geven :p En ik kreeg van een andere gast 6 bonnen.
De optredens waren echt vet, vooral van Action in DC heb ik echt kunnen genieten xD Ook al was het maar een half uurtje :p
Steeds als ik moest gaan plassen, moest ik dat dus ergens buiten in de bosjes doen, omdat we geen geld voor de wc's hadden. Toen op een gegeven moment kwam er een security-gast die snugger meende te zijn en zei dat we niet mochten wild plassen, waarop ik antwoordde dat ik het best beschaafd deed :P Op het einde moesten we met 6 man in een klein autootje gepropt worden, wat wonderbaarlijk genoeg nog ging ook! Thuis hadden Thomas en ik een hoop friet gemaakt.

Vandaag weet ik niet wat ik ga uitvoeren :p

Später xD

1 opmerking:

Vince zei

amagad, dramatic chord ;D
leuk trouwens, lees je hier de hele tijd over thomas dat hij shit beleeft, en hij blogt het zelf niet :'''''''''''')