woensdag 15 augustus 2007

hatcancah

Vanmorgen had ik de wekker op 11 uur staan, want om half 2 moest ik alweer op het station zijn om Anne daar op te halen. Ik was echter te lui om mijn ogen open te doen en toen ik ze uiteindelijk weer open maakte, zag ik dat het alweer een uur later was -_-'
Ik dus gaan douchen en peperkoek gegeten en daarna samen met Thomas nog een aflevering Scrubs gekeken via z'n dvd :D

Op de fiets naar stad belde Dougie mij op, om te laten weten dat wij bijelkaar in de klas komen ^^ Ook goed nieuws was dat mevr. Geenen onze mentrix is... very nice! Dougie kon helaas niet mee naar stad. Ik was 6 minuten te laat en ik had er flink vaart opgezet (thanks Slayer!).
Op het station stonden Chef, Tjardo, Anne, Sammy en een gast die ik niet kende. Het bleek dat Chef en Tjardo hun bus naar Eindhoven gemist hadden wachtte op de volgende :-)
Toen liepen we, na even geschuild te hebben voor de regen, naar de Hema waar Toon en nog wat gasten stonden te wachten. Toen zijn we naar de Jumbo gelopen en kwam ik daar ook wat mensen tegen. Daar heb ik mij een super frikadel-broodje gehaald. Na even gezeten te hebben, liepen we terug naar de Hema om daar te gaan zitten, onderweg kwam ik weer wat mensen tegen en vielen er een paar mensen af van de groep xD Bij de Hema aangekomen ben ik met Anne naar de Bakker Bart gegaan en hebben we ons een pizza stokbrood gehaald (uiteraard niet vegetarisch ;') ). Daarna hebben we eigenlijk niets uitgevoerd, alleen dat we bij de Mac nog wat mensen tegenkwamen en dat ik vrijwel snel daarna met Anne naar het station was vertrokken, waar we onderweg nog Tjardo en Chef tegenkwamen.

Nadat ik Anne had weggebracht ben ik naar Biej Hermien, de warhammer winkel, gefietst en daar tegen iedereen ha gezegd. Toen ben ik de Lidl ingelopen waar tussen de massa mensen Mayke en haar moeder stonden :') Daar 5-10 minuten in de rij gestaan voor 2 blikjes energy drink :O Nadat ik er 1 opgelurkt had, begon ik mijn reis naar de kapellerlaan om daar nog even een dvd bij sofie in de brievenbus te droppen, er stond de hele discografie van marilyn manson op :') Daarna naar huis gefietst, gegeten en nu mn mp3 updaten!

Später!!

Geen opmerkingen: