zondag 5 augustus 2007

SLAYER

Alweer paar dagen niet geblogt :(
Beginnen met vrijdag (voor zover ik me kan herinneren):
Ik werd door Chef weer eens wakker gebeld en zouden die dag afspreken.
Tot iets van 18.00 uur geWoW'ed, vanaf 14.00 ofzo, en ben toen gaan eten en naar Chef gegaan.
Daar kreeg ik gelijk een Zachte pils in de handen gedrukt en zijn we gaan grinden op de gitaar (twee Jackson Randy Rhoads editions). We wilden een liedje leren wat we beiden konden spelen en samen, dus hebben we Seasons in the abyss van Slayer gepakt. Dat hebben we tot zo ongeveer 20.00 volgehouden en toen zijn we naar de frituur gegaan waar de vrouw daar mijn ketting opmerkte, haar commentaar: "Jongen, je kruis hangt verkeerd om!" (ik) "Maar nee mevrouw, dat hoort zo!" (vrouw): "Maar dat brengt ongeluk!" (ik) "Ach mer nea, voor mij niet".
Wat ik wel komisch vond dus :p Haar afkeurende blikken waren het leukst. Na het frietje gingen we weer terug naar Chef en gingen daar verder gitaar spelen tot 5.00 uur.

Zaterdag:
Vroeg op, want de moeder van Chef had ons gewekt om de een of andere reden :p
We gingen ontbijten en daarna gitaar spelen en even achter WoW.
Daarna gingen we zwemmen bij hem achterom en hebben we nog even in de zon gelegen.
Rond 18.00 uur gingen we naar Andreas (Chef's broer die een straat verderop woont) en hebben we daar een PS3 spel gespeeld. Na een tijdje stelde ik voor om even naar de frituur te lopen en moesten we voor Andreas een hamburger meenemen. Nadat we die hadden afgeleverd, liepen we terug naar Chef's home en hebben daar verder ge-joked tot ongeveer 3.00 uur.

Zondag:
Chef gingen 's morgens bieden op een Randall top-versterker, maar hij had het bieden 'verloren' en in een woeste bui had hij een Marshall-top gekocht xD Voor €200,- wat zeer netjes is!
Daarna gingen we weer gitaar spelen en zwemmen :D
Rond 17.00 uur ging ik op weg naar huis. Hier heb ik ge-WoW'ed en lekker Mousaka gegeten :p

Dat was het weer xD
(De naam slaat op het vele Slayer wat we ge-oefend hebben, ik de riffs van Kerry King, Chef van Jeff Hanneman en het hoge gehalte Slayer wat we geluisterd hebben :p )

Später!

Geen opmerkingen: