dinsdag 21 augustus 2007

introductie

Vandaag moest ik dus vroeg op!
Het lukte me maar net om ook daadwerkelijk op te staan na een nacht slecht geslapen te hebben... Ik had me even geschoren, gedoucht, ontbeten en toen op naar Schöndeln.
Ik had me op het ergste voorbereid op mijn nieuwe klas, maar het viel best wel mee.
We moesten een of ander introductie spelletje doen met namen onthouden, aangezien ik écht slecht ben in namen en het vroeg in de morgen was, had ik gewoon alle namen fijn opgeschreven :-D Toen even foto's gemaakt en daarna nog een korte introductie over wat nieuwe bitchy regels van Schöndeln. Het is echt een Autschwitz geworden vind ik. Het gaat nu dus zo dat als je 3 keer te laat bent gekomen, je een brief thuis gestuurd krijgt. Bij 6 keer te laat komt de leerplichtambtenaar erbij te pas en bij 10 keer kun je al naar het gemeentehuis om een boete op te halen ofzo... Echt waar, het is toch menselijk om je eens te verslapen ofzo? Maarja, aangezien we nu übermensch-jes moeten worden, mag dat dus niet meer. Het is echt belachelijk dat Schöndeln zich zoveel aan het Stedelijk aanpast... er blijft echt niks meer van de eigenlijke school over zo, ik hoop dat ze trots op zichzelf zijn.

Na school ben ik met Dougie nog even de stad ingegaan, hij moest nog sportschoenen hebben.
Na een tijdje kwamen we Carli en Tanya tegen, daar ben ik verder mee gelopen, Dougie ging al naar huis. In de stad kwam ik nog wat bekenden tegen.
Op de terugweg wilde ik mijn akoestische gitaar ophalen bij Mayke, maar kon helaas haar huis niet meer vinden xD
Thuis heb ik wat gelamed en de boeken wat ik morgen nodig heb gekaft.
Vaders kwam nog langs en had wat gifts meegenomen uit Thailand (waar hij drie weken voor zijn werk zat), jammer genoeg deed de I-pod het niet wat hij wilde meenemen en heeft hij die in Thailand achter gelaten om daar te laten omwisselen oid. Hij wil in ieder geval nog voor eentje zorgen xD Verder heb ik twee 'best of' cd's van Sepultura en Metallica gekregen... Very nice ;)
Morgen weer vroeg op, alhoewel... eerste uur vrij ^^
Dus ik ga denk ik zo slapen.

Später!!

1 opmerking:

Vince zei

arbeit macht frei heah ;x
en waarom ign ipod, creative is veel beter :(