donderdag 16 augustus 2007

boeken

Vandaag stond mijn wekker op 08.30 uur, wat ik met veel pijn en moeite moest instellen op mijn mobiel :p Na een slapeloze nacht dacht ik dat ik mij 's morgens brak en bagger zou voelen, maar ik was redelijk energiek... ook leuk om eens mee te maken :)
Ik stapte om 9.30 op de fiets richting Dougie, die boven op de berg in de buurt van Schöndeln woont. Ik kwam daar vrij vroeg aan en ik had zelfs tegenwind, dus een tweede meevaller deze dag. Mijn klas viel me op het eerste gezicht wel tegen, maar dat wordt afwachten ;)
Ik had mijn naam niet gehoord toen ze mij omriepen voor de boeken, dus ik liep maar eens het hoekje om, werd ik gelijk hartelijk verwelkomt door onze lieftallige mediathecaresse (oid :p ) Nienke xD ze riep: "EEEy, daar is de Roeper!" weet mn klas ook weer hoe ik heet ^^
Ik moest naar achteren lopen voor mijn boeken en mijn eerste instantie was dat ik een VIP-behandeling kreeg, maar dat bleek niet het geval, ik had een boek nog niet ingeleverd, dat moest ik thuis gaan zoeken -_-' Ik naar huis gefietst, gezocht, maar tevergeefs... Dus ik pak al wat geld uit mijn spaarpot, bleek dat ik nog een vergeten 20 euro biljet had :D meevaller 3 ^^
Terug fietsen met wederom, wind tegen. Eindelijk op school, bezweet als een otter, ging ik naar die vrouw toe en mijn voorgevoel was dat ik een boete van 20 tot 30 kreeg oid, maar meevaller 4: €7.50 :D Dus dat was wel nice of course! Daarna kwam ik Luuk tegen, net toen ik op mn fiets zat en besloot samen met hem te wachten tot hij zijn boeken had. Daarna nog even op school 'gechilled' en toen naar Chef gefietst. Toen ik eenmaal thuis kwam ben ik gaan verven met Thomas en heb ik tijdens het eten the Simpsons gekeken :D

Dat was mijn dag :)

Später!!!

1 opmerking:

Vince zei

wow, jij maakt echt 235823424324932 keer zoveel dingen mee als Thomas :p zondag eet ik kip en oerribs met hem :D