maandag 20 augustus 2007

w00tzor

Woow, al 4 dagen niet geblogt... :o
Ik moet mijn computer-addiction maar eens inhalen!
Ik zal mijn best doen om al het goede van de afgelopen 4 dagen te herinneren, wat voor mij in deze periodes (vakantie) heel moeilijk is xD

Vrijdag: Heb ik, als het goed is, eerst wat warhammer geverfd, toen WoW gespeeld, en daarna zijn we naar de stad gegaan voor wat schoolspullen. We hebben allebei maar wederom gekozen voor een mooie docentenagenda (wat ik 's avonds natuurlijk heb beplakt met mijn favoriete bands). Op het laatste gingen we nog even snel naar het keesheukske, waar een leuk meisje ons had bedient ;) Op de weg terug nog even met een groep vrienden gepraat die op het plein zaten en daarna op de scooter terug. Wat wel grappig was, was dat Thomas zich op de heenweg op alles en iedereen aan het ergeren was, toen ik zei dat ie chill moest doen, werd die al helemaal woest xD

Zaterdag: Ben ik de hele dag thuis gebleven tot 18.45, want toen moest ik gaan werken bij Daelenbroeck (voor mijn gevoel de laatste keer want ik werd heel raar begroet ed :p ).
We (Elle en ik) hebben, wederom naar mijn gevoel, goed doorgewerkt want de tent zat vol en we waren om 00.30 klaar! Very nice dus. Thuis trof ik Thomas aan, die nog even tv zat te kijken, ik had nog wat broodjes met vlees erop gemaakt, en curry of course... waar Thomas steeds een hapje van wilde. NI!

Zondag: Vroeg op ( 10.00 uur ), want om 12.15 moest ik op het station zijn voor de trein naar Swalmen. Daar meette ik een hele groep en gingen met zn allen de trein in, wat er denk ik extreem vaag heeft uitgezien (naar eigen zeggen een stroom van gothics :p ). In de trein hadden we wat gespeeld met balonnen met smileys erop. Onze reden naar Swalmen was trouwens: Sjwaampop! Eenmaal aangekomen daar gingen we de weg zoeken. We kwamen langs een fabriek waar opstond: Moutfabriek J. Hendrickx, mijn voorstelling van de fabriek: een bierfabriek van Jimi Hendrix xD *flauw*
Sjwaampop leek hartstikke uitgestorven en de eerste band was: een zaate hermonie, waar een basisschool leraar bij meespeelde. Ik had nog even met hem georaat na afloop. Een schande daar was dat het bier 1,80 kostte! 1,80 per bon op een festival!! :o Maarja, de meesten hadden gewoon blikken bij zich. Het was echt gezellig en we hebben masaal in een deuk gelegen om een emo die dronken was van 2 pils, moest kotsen en toen naar de EHBO moest, foto's volgen nog...
Leuk vond ik een country-achtige band, waar ik met Toon nog op heb gedanst :p Blasting Joints heten ze volgens mij.... Maar care, net voor After Forever begon, kwam ik nog wat andere vrienden tegen, maar ik ging ergens vooraan staan bij After Forever dus zag ik ze even niet meer. Toen ik eenmaal zag hoe bagger After Forever was, ben ik naar de zijkant gegaan waar Anne (van dat ene groepje xD ) stond met wat tassen, ik besloot om mee de wacht te houden en we hebben nog wat gelachen over emo's en lui die we niet moesten xD De rest van de avond had ik gewoon wat gezopen, totdat een ska-bandje kwam, wat echt ultiem vet was xD
Daar hebben we nog op gedanst tot 23.30 en zijn toen rond 00.00 naar het station gelopen, waar Laszlo zich heel erg vermaakte met een afstempel-apparaat wat *pling* zegt. Daarover hebben we ons de korte treinrit heel erg met vermaakt. Rond 00.45 fietste ik met Toon naar huis en ongeveer 1.30 kwam ik thuis aan. Iki moest jammer genoeg wel al snel naar bed xD

Maandag: Vandaag heb ik mijn Dwarf Hunter tot lvl 25 gebracht en heb ik met mn broer een spelletje raad-het-liedje gedaan, waar ik zoiets alle nummer van Marilyn Manson kon zeggen en hij maar een stuk of 2 liedjes van Hammerfall, waar ik heel erg om moest lachen :')
Verder heb ik niets gedaan. Morgen weer naar school dus al om 09.00 op! :O
Ik ga denk ik zo slapen :p

Später!!

1 opmerking:

Vince zei

hammerfall >>>>>>>> marilyn manson, i rest my case :p