woensdag 22 augustus 2007

niet slapen... met harry potter xD

Titel klinkt fout... excuses daarvoor.
Ik kon afgelopen nacht echt niet slapen, ik was gewoonweg klaarwakker xD
Toen besloot ik maar om 100 bladzijdes van Harry Potter te lezen en daarna dus wél in slaap te vallen. Opstaan ging redelijk, alleen het naar school fietsen niet :p
Op school was het les volgen wel redelijk, we hebben nog niet écht lessen, maar we beginnen wel langzaam aan. De terugweg was nóg moeilijker dan de heenweg, op zo'n momenten wens ik dat ik een scooter heb. Enfin, eenmaal thuis gekomen moest ik natuurlijk weten hoe het met Harry ging, dus begon ik te lezen. Ik heb het boek gelijk uitgelezen (nadat ik wat noodles had gegeten).
Ik zal niets verklappen, aangezien sommige bloglezers het boek ook schijnen te lezen.
Leuk vandaag was bij Frans les, Dougie en ik zaten de hele tijd op een bass-rifje te wachten bij zo'n liedje wat we moesten ontcijferen. Daar heb ik me dus scheef om gelachen en om een gare vent in het natuurkunde boek waar ik 'gaar' bij schreef :')
Het schijnt ook dat ik een nieuwe bloglezer heb, namelijk; Dougie xD
Hij had mij ingetypt op google en vond mijn blog... echt geweldig :')
Maarja dat was het, ik moet nog wat huiswerk afmaken, boeken kaften en dan even southpark kijken ofzo.

Kspäter! *Chamoona*

1 opmerking:

Anoniem zei

Eindelijk heeft ie Harry uit! Eureka!
Wiel